lørdag den 9. februar 2013

Forbrydelsen / The killing

Se lige, hvad jeg har fået fingre i! Helt sikkert en guldgrube af nyttig information om danskere og "Forbrydelsen". Og en vis sweater.
I dag byder på nevø-besøg og planer om "Ringenes Herre 3", måske lidt "Legend of Zelda" og en smule Dr. Who?
Jeg kan næsten ikke fortælle, hvor meget jeg glæder mit til afslapning efter en meget lang arbejdsdag i går! (Nevøen glæder sig også.)

Look, what I bought! Definitely a treasury of useful information about Danish people and "The killing". And a certain sweater.
Today will bring a visit from a nephew and plans of "Lord of the rings 3", maybe a little "Legend of Zelda" and a drop of Dr. Who?
I can hardly tell you how much I'm looking forward to relaxing after a very long day at work yesterday! (My nephew is excited, too.)

12 kommentarer:

  1. Ha' en rigtig dejlig slappe af - hygge - film lørdag, jeg er sikker på du fortjener den. Fed bog og hvor kommer den så fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Jeg har købt bogen på amazon.co.uk. Den var ikke specielt dyr, men er ret sjov. Og så er der også et par sweater-opskrifter og lidt andre strikkede ting.

      Slet
  2. Den ser spændende den bog.
    God slappe af dag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Her er slappet af, set film og strikket til den store guldmedalje!

      Slet
  3. De programmer kunne jeg da godt lige være tilskuer til.... hvor fik du bogen og er der opskrifter i :-) ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen - jeg faldt over den i en gruppe på Ravelry. Det er jo sjovt, som englænderne er gået helt Danmark amok pga forbrydelsen! Den er købt over amazon.co.uk, og der er nogle opskrifter i også.

      Slet
  4. Ih den serie er bare saa god. Taenk 18 episoder om et mord. Hos amerikanerne bruger de 18 mord til een episode hihi. Hyggelig slappeaften til jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - forbrydelsen var rigtig spændende! Jeg sad også klistret til skærmen.....

      Slet
  5. Jeg håber jeres dag sammen blev helt perfekt. Mønstrene ser skønne ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var virkelig hyggeligt. Meget afslappende.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails