lørdag den 2. februar 2013

Amalienborg

Her står min nevø. Tror jeg nok..... Det er jo ikke til at se, vel? Min søster og co. var også derinde, og min søster og jeg stod og vinkede til soldaterne, mens børnene krummede tæer. Men det var jo vigtigt, at ham soldaten kunne se, at vi var derinde! Desværre var han ikke på det hold, der gik rundt og afløste, så dette var det tætteste, jeg kom på ham.

Here is my nephew. I think...... It's hard to tell, right? My sister and her family came too, and my sister and myself were waving at the soldiers, while the kids where terribly embarrassed. But I think it's important that our soldier could see we were there to support him! This time he wasn't on the team walking around, releasing those standing guard, so this was as close as I got.
De havde faner med i dag, og gik lidt mere rundt.

They brought the flags today, and marched a bit more than usual.
Flot så det ud, og jeg VED at han var der!

It looked very beautiful, and I KNOW he was there!

4 kommentarer:

  1. great pics, christine! i love the color of the uniform.

    SvarSlet
    Svar
    1. Me too! Their galla-uniform has blue trousers and red jackets, but I like this Black and blue better.

      Slet
  2. Vi er heldige at bo i et eventyrland med dronning og livgarde. Det er noget ganske specielt, og det må være en oplevelse for livet for din nevø:-)Godt du tager billeder, mon ikke han engang kan vise dig, hvor han er på billedet. De er svære at kende fra hinanden:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh ja, det er så hyggeligt, faktisk! Jeg har fået SMS - han havde set sine ivrigt vinkende fastre og var meget glad for opbakning.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails