lørdag den 31. august 2013

Fred & George, done

Strømperne til min nevø er færdige! Han har fået dem og er tilfreds.

The socks for my nephew are done! He had them and is happy with them.
De er str. 45, strikket på pind 2,5 mm af ialt 130 gram wollmeise twin i en mørkegrøn og en sort forsøgskanin farve. Her er de på mine ben. Totalt modsat i farverne!

They are very large, knitted with size 2.5 mm of a total of 130 grams of wollmeise twin in a dark green and a black guinea pig color. Here they are on my legs. Totally opposite colors!
Det sjove er, at farverne ser forskellige ud på alle billederne. Mærkeligt!
Mønsteret var virkelig sjovt at strikke, og jeg tror altså godt jeg kunne lave dem igen. I vildere farver til en af mine niecer, der også har fødselsdag i efteråret.

The weird thing is that the colors look different on every picture. Strange!
The pattern was really fun to knit, and I do think I would make them again. In a bit more crazy colors for one of my nieces, who also has her birthday during fall.

4 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er de seje, jeg synes farverne passer perfekt til en størrelse 45!

    SvarSlet
  2. De er total fede. Håber de falder i god jord hos modtageren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Han virker tilfreds. Moster er tilfreds....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails