søndag den 3. september 2017

Hætte / Hood

Tomten trøjen er nu så langt, at den faktisk kun mangler ærmer, en kant og en lynlås. Hætten er nemlig færdig! Ikke, at man kan se det forfra, altså. Den ser temmelig besynderlig ud, selv for en vest. Ærmerne starter ret langt inde, og indtagningerne til ærmet skal sidde ovenpå!

The tomten cardigan has come so far that it only needs sleeves, an edge and a zipper. The hood is done! But it's not like you can see it when looking form the front, you know. It looks kind of weird, even for a vest. The sleeves starts very "deep", and the decreases will be located at the top!
Bagfra kan man i det mindste se hætten.
Jeg glæder mig til at få ærmer på, så man rent faktisk kan se at den passer til et barn!

From the back, you can see the hood, at least.
I'm looking forward to getting the sleeves on, and being able to see that it actually fits a child!

8 kommentarer:

  1. Det ser rigtig fint ud, spændende med resultatet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - jeg er tememlig spændt!

      Slet
  2. Det bliver spændende, - farverne er fine til efterår/vinter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - jeg synes det er en rigtig fin grøn!

      Slet
  3. Det er ikke alt som skal være logisk når man strikker bare resultatet ender godt. Din tomten trøje ser fin ud. Spændende at se det færdige resultat.

    SvarSlet
    Svar
    1. Næh, jeg må vist bare komme videre og se det færdige resultat!

      Slet
  4. ser fint ud. jeg har lavet mange af dem, og de bliver rigtig gode, bare vent.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails