mandag den 1. januar 2018

Nyt år / New Year

Det er jo 2018, og jeg har faktisk lavet mig lidt nytårsfortsætter. Ikke mange. Et af dem er at læse en bog om måneden. Altså - en rigtig bog!
Til det behøver man et bogmærke, så dagens mønster er et fint girafbogmærke.
Har du nytårsfortsætter?

It is 2018, and I actually decided on a few New Years resolutions. Not a lot. One of them is to read a book a month. You know - a real book!
For books, you need a bookmark, so today's pattern is a pretty giraf bookmark.
Do you have New Years resolutions?

6 kommentarer:

  1. Rigtig godt nytår Christine.
    Super idé med at læse bøger og cute bogmærke du har fundet til dagens opskrift. Dén gør da én glad.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde, Pia! Tak for alle dine kommentarer gennem tiden.
      Ja, jeg synes bogmærket er rigtig sødt!

      Slet
  2. Jeg læste også meget før jeg lærte at strikke. Nu hører jeg lydbøger samtidig med jeg strikker - fantastisk! Men der er nu altså også noget helt særligt ved at læse en rigtig bog :) Måske falder der så et par bogtips af her på bloggen i det nye år…😊
    Ann

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, jeg hører også lydbøger, men det er også hyggeligt at læse en rigtig bog, og så stirrer man ikke på en skærm så længe....
      Jeg kommer vist ikke til at læse så mange at der kommer de store bogtips her. Jeg har lidt mærkelige interesser - f.eks. læste jeg i efteråret en (spændende) bog om de børn, Josef Mengele havde lavet forsøg på i Auschwitz. Den var godt nok skrækkelig.....
      Men når jeg får hul på bogen om kronprinsen bliver den såmænd nok værd at nævne.

      Slet
  3. Jeg er gået på lydbøger, og har ca. læst en om ugen i 2017, - det er jeg godt tilfreds med, men det kræver jo ikke giraf-bogmærker :(
    Jeg satser (igen) på at blive mindre tung i det nye år. Bum bum, mon det nu går?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, jeg "læser" også masser af lydbøger! Er faldet i Agatha Christie - det er nu hyggeligt med et lille mord, selv om de drikker lige lovlig meget cognac. Det hjælper simpelthen på ALT i hendes bøger!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails