tirsdag den 26. juni 2018

Rester / Left-overs

Sweateren af rester er færdig. Der var ikke helt nok garn, så der kom en beige stribe på ærmerne, men det går jo nok.
Der er ikke kommet knapper i endnu. Beklager. De kommer i, så snart jeg er hjemme igen. Skulle bare lige være færdig med alt det andet!

The sweater from left-overs is done. I didn't have enough yarn, so it has a beige stripe on the sleeves, but that is fine.
It doesn't have buttons yet. Sorry. I will sew them in, as soon as I'm back home again. Just wanted to finish everything else with it!
Blomsterne, eller slikkepindene, er først hæklet og så syet på. Det tog lidt tid, og de er ret tykke, men det ser nu godt ud!

The flowers, or lollipops, are first crocheted and then sewn on. It took some time, and they are kind of thick, but it looks really nice!
På ryggen går striberne højt op, og det gør de så også på ærmerne i min version. Ellers har jeg nogenlunde fulgt opskriften.....
Den vejer 185 gram, er strikket i Hjerte Roma, og dermed nåede jeg lige præcis op i at have strikket lige så meget som jeg har købt, inden jeg lægger garnet fra Rasmilla ind.

On the back, the stripes goes all the way up, and in my version, also on the sleeves. Otherwise, I followed the pattern.....
It weighs 185 grams, was made using Hjerte Roma, and with this, I reached a knitting amount which is the same as how much I bought, before adding the Rasmilla yarn.

4 kommentarer:

  1. Den er blevet rigtig fin. Dejligt at få brugt rester.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - jeg synes også farverne er blevet gode! Den er lidt stor, men så kan hun bruge den længere.

      Slet
  2. Sikke en herlig bluse. Det er fint med den hæklede pynt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - jeg syntes også den var sød!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails