fredag den 12. april 2019

Stædigt strikker jeg videre / Stubbornly I knit on

Det går MEGET langsomt med de der strømper i april. Jeg er allerede et par bagefter, men der er skam rigeligt med planer!
Min nevø og hans frue kommer til at få strømper af de her. Jeg har fået garnet i julekalender fra bl.a. dem, så det passer jo meget fint. Jeg må lige fokusere......

The April socks are growing VERY slowly. I'm a pair behind my plan already, but I have no lack of plans!
My nephew and his wife will get socks from these skeins. I had the yarn in my advent calendar from them (and others), so it will be fine. I just need to focus......

2 kommentarer:

  1. Det er nogle dejlige farver. Og strikketid er der vel ikke meget af mellem flyttekasserne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Næh, der er ikke meget strikketid, men nu er de færdige!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails