lørdag den 20. april 2019

For cirka 60 år siden / About 60 years ago

Midt i alt det her pakning bliver jeg ved med at finde spændende ting. I går faldt det her billede ud af et fotoalbum i en kasse fra kælderen.
Tænk engang - mine forældres bryllupsbillede!
Der sad de, glade og fine, for næsten 60 år siden, omgivet af forældre, søskende og en del onkler og tanter som jeg ikke er sikker på hvem er, men nogle af dem kan jeg da genkende.
Hvis jeg ikke skulle flytte, havde jeg nok ikke lige opdaget det album, men nu skal jeg da have kigget ordentligt i det, når det hele er på plads.
(Iøvrigt - min farmor, ved siden af min far, var vist optaget af andre ting end at alle hår på hovedet sad korrekt. Hvor KAN jeg genkende mig selv i det!)

In the middle of all this packing stuff, I keep finding exciting things. Yesterday, this photo fell out an album form a box in the basement.
Can you imagine - my parent's wedding picture!
There they sat, happy and pretty, almost 60 years ago, surrounded by parents, siblings and quite a few uncles and aunts, whom I'm not quite sure off, although I recognize some.
If I wasn't moving, I might not have found this album, but now I really want to check it out, once everything has settled down a bit!
(By the way - my grandmother, sitting next to my dad, seems like she was occupied with other stuff than making sure her hair was in place. I REALLY recognize that in myself!)

2 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails