søndag den 28. juli 2019

En weekend nordpå / A weekend in the North

Fredag legede jeg, at jeg havde ferie, og efter arbejde tog jeg toget til Skørping for at besøge min bror med familie.
Det er meget, meget hyggeligt. Der var både min ældste niece + børn og min nevø hjemme, og det er hyggeligt at bruge tid med dem alle.
Lille K vokser og vokser og deler gerne ud af smil. Selv om det var lige lovligt varmt i går til at smile. Men jeg ved ikke. På en måde er det dejligt, når det så bliver lidt køligere, men ligefrem regn?

On Friday, I pretended I was on vacation, so after work I took the train to Skørping to visit my brother and family.
It is really, really lovely. Both my eldest niece + kids and my nephew were at home, and I love spending time with all of them. 
Little K is growing and growing and willingly shares a smile. Although it was almost too warm to smile yesterday. I don't know. Somehow, it's nice when it gets a bit cooler, but rain?
Jeg fik lov at samle æg. Et grønt og et almindeligt brunt. Det er altid sjovt at se min brors høns (der kommer nye hvert år mens de gamle ender i en gryde) og grønne æg har jeg aldrig set før!

I got to collect egg. A green one and an ordinary brown one. It's always fun seeing my brother's chicken (he gets new one every spring, and the old ones end in a pot), and I haven't seen green eggs before!
Vi kørte også med toget i haven, lille I og jeg. Det var helt vildt hyggeligt!
Vi lavede selvfølgelig også andet, men lige det med toget er en meget stor ting, og jeg kender ingen anden som har tog i haven på den måde........

We also made the train in the garden ride, little I and I. It was so much fun!
Of course we did other things as well, but the train part is a big thing, and I don't know of anyone else with train in the garden like this......
Nå ja, og så havde min niece været i "Garnudsalg" og spurgt, om jeg skulle have noget med. Så det blev til sådan en dejlig gang llama/silke!
Det er virkelig blødt og det bliver spændende, hvad det bliver til!
Ønsker dig derude en dejlig søndag. Trods koldere vejr og regn.

Oh well, and then my niece visited "Garnudsalg", asking if I wanted anything. So she came back with this lovely llama/silk!
It is so soft, and it will be exciting to see what it ends up becoming!
I hope you have a nice Sunday out there. In spite of cooler weather and rain.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails