fredag den 5. juli 2019

Meget kage! / A lot of cake!

I går kom min kollega på besøg. Den bedste kollega jeg har haft, men desværre skal hun flytte tilbage til Island....
Nå. Hun ELSKER kage, og da jeg har fundet det bedste bageri i nærheden, var der lagt op til det helt store kageorgie! Det var virkelig hyggeligt, men jeg fik godt nok kvalme efter at have spist så meget kage. Det er virkelig længe siden jeg har spist så meget kage, men det var helt sikkert det værd og meget, meget hyggeligt. Jeg elsker mit hus og min terrasse.......

Yesterday, my colleague paid a visit. The best colleague I ever had, but unfortunately, she will be moving back to Iceland.....
Well. She LOVES cake, and since I found the best bakery nearby, everything was ready for a real cake-orgie! We had a nice time, but I got nauseous after eating that much cake. I can't remember when I had so much cake last time, but it was definitely worth it and really, really nice. I love my house and my terrace......

2 kommentarer:

  1. Uha, tænk at have det bedste bageri i nærheden.... Godt jeg ikke har det;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er jo heldigvis knap 1,5 km derhen, så man får en god gåtur sammen med kagerne......

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails