lørdag den 27. juli 2019

Ingen mad-blog / No food-blog

Hvis du er til lækre opskrifter, så spring venligst ned til det sidste billede i denne post.
Dette er ingen mad-blog, og jeg er IKKE sådan en som lægger timer i små, lækre retter som bare bliver slugt.
Den sidste uge har budt på en del kulinariske mærkværdigheder - mest, fordi jeg skulle spise kold, blød mad på grund af min opererede tand.
Jeg forsøgte mig f.eks. for første gang nogensinde med at lave smoothie! Den blev HELT vildt sund, som I nok kan se. Hvad det ligner, må I selv afgøre. Jeg har et par knap så lækre forslag!

If you like yummy recipes, then please skip down to the last photo of this post.
This is no food-blog, and I'm NOT the kind of person putting hours into making small, delicious things to eat that are gone in no time.
This past week came with quite a few gastronomic weird things - mostly, because I needed to eat cold, soft food due to my operated tooth.
For instance, I had my first try ever making a smoothie! It was SO healthy, as you can clearly see! What it looks like? Well - you decide. I have a few not too delicious suggestions!
Jeg har spist rigtig meget yoghurt! Og is! Yoghurten inspirerede så nogle unge gæster til denne kombi af røde pølser og jordbæryoghurt.
Mærkelig nok blev der ikke spist op.....

I ate a lot of yoghurt! And ice-cream! The yoghurt inspired some young guests to make this combination of sausages and strawberry yoghurt.
Strangely enough, they didn't finish......
På arbejde har jeg fået at vide, at jeg godt nok er MEGET dansk, fordi jeg putter rugbrød i min yoghurt. De tror ikke på, at det er fordi det smager godt!
(Heldigvis er kartonen tom nu. Jeg er pænt træt af yoghurt!)

At work, I was told that I'm really VERY Danish, since I put rye bread on my yoghurt! The don't believe me when I tell them that it is yummy!
(Fortunately, I ran out of yoghurt. I'm so fed up!)
Det var så også ugen, hvor jeg besøgte min kollega og fik den fineste dessert med chokoladekage og is. MAND, det var lækkert!
Det er godt nok ærgeligt, at hun skal flytte til Island......

It was also the week when I visited my colleague and had the most wonderful dessert with chocolate cake and ice cream. MAN, it was good!
Too bad, she's moving to Iceland......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails