torsdag den 18. juli 2019

Ferie / Vacation



Foråret har været langt, travlt og uforudsigeligt, så denne ferie har været ekstra påskønnet!
Mandag og tirsdag var jeg bare hjemme og lavede kun lige det, jeg syntes jeg gad. Så i går var det lidt svært at svinge sig op til at skulle til fødselsdag og pinligt, da jeg totalt havde glemt at det var brunch!
Men hyggeligt er det at være afsted. 
Nu har jeg en hel dag til med småtøserne og kattene (og antihistamin øjendråber) inden den står på tandlæge i morgen. 
Så er den ferie også snart godt brugt....

It has been a long, busy and unpredictable spring, so this vacation is much appreciated!
Monday and Tuesday, I was at home, doing only what I felt for. So yesterday, it was hard getting started for a birthday and embarrassing when I obviously had forgot that it was brunch!
But it’s nice to be here.
So now I have an entire day with the little girls and the cats (and anti-histamin eye drops!) before my dentist appointment tomorrow. 

And then I guess this vacation has been well used....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails