fredag den 18. oktober 2019

23

Det er meget mærkeligt, men jeg fik lyst til at strikke et par strømper uden at nogen havde fødselsdag. Der var kommet et nøgle Opal med i kufferten, og så fandt jeg det her mønster og gik i gang. 
Det mest mærkelige er nok, at jeg faktisk har STRIKKET EN ANDEN HÆL END JEG PLEJER!!!!!!! Det var faktisk sjovt, selv om jeg stadig synes, at den "normale" hæl sidder meget bedre.
De ser virkelig spøjse ud som de ligger der, men når de kommer på fødder ser de ret fine ud.

It is so weird, but suddenly I felt like knitting a pair of socks without anyone celebrating their birthday. I had a skein of Opal in my suitcase, and then I found this pattern and got started.
The most weird thing is actually that I KNIT A DIFFERENT HEEL THAN WHAT I USUALLY DO!!!!!! It was actually kind of fun, although I still think that the "normal" heel sits better on the foot.
They look really strange as they lie there, but once there are feet inside, they look very nice.
Bailey fik lige lov at lege fotomodel (og fik dem virkelig hurtigt af igen. De er alt for glatte til en hund....).
Min niece lagde straks billet ind på strømperne. Hun syntes godt hun kunne få nogle udenfor sin fødselsdag også! Men da jeg så opdagede, at hun havde overtaget sin brors hundestrømper som han ikke kunne få på, så ombestemte jeg mig. Hele 3 par strømper på et år synes jeg måske nok er i overkanten, så derfor fik min søster dem istedet. Så må datteren jo bare låne dem ind imellem.
De vejer 80 gram, så det er jo meget godt. Problemet er, at der så også er indkøbt garn til hendes bror til ekstrastrømper, så jeg må lige i gang igen.......

Bailey got to play the model (and had the socks taken off really fast afterwards. They are far too slippery for a dog.....)
My niece instantly claimed the socks as hers. She believed she could get socks that were not for birthdays! But when I discovered, that she had taken over her brother's dog socks that he couldn't get on his feet, I changed my mind. A total of 3 pairs of socks in a year is a bit too much in my opinion, so instead, my sister got them. I guess her daughter can borrow them now and then.
The socks weigh 80 grams, which is kind of good. The problem is that I now bought yarn for her brother for extra socks, so I guess I'll just have to start again......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails