tirsdag den 19. november 2019

Tilbage til virkeligheden / Back to reality

Det har godt nok været en vild friuge! Nu er jeg tilbage på arbejde, hvor der er så travlt som altid. Det har været vildt dejligt med sådan en uge hvor jeg overhovedet ikke har tænkt på arbejde, men har haft rigeligt at gøre med at holde styr på et barn helt alene og få fældet et træ samt have en hel del gæster også.
Og strikke? Det er jo pinligt, så lidt jeg har nået. Men der er snart noget færdigt på vej. Og temmelig meget mere jeg skal nå i år, men det må vel næsten få et afsnit for sig. Jeg er jo ikke helt sikker på at jeg har tid til at arbejde.....

This week off from work has been crazy! Now I'm back at work, and it is as busy as ever. I really loved having a week like this with no time to think of work, since I've had plenty to do keeping hold of a child all by myself, getting the tree felled and actually having quite a few guests as well.
The knitting? It's embarrassing how little I've made. But something finished is coming up. And there is so much more I need to make this year, but I guess it will get it's own post. I'm not sure I have time for work, too......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails