tirsdag den 26. november 2019

Børn og veste / Kids and vests

Weekendens gæster var virkelig søde at have. Det er hyggeligt, at de er så store at de begynder at kunne kende mig! De har også allerede fundet ud af hvor jeg har is........
Lille L havde den vest på som jeg strikkede for nogle uger siden. Den passede jo rigtig fint! Det var meget hyggeligt at se.

This weekend's guests were really nice to have. I love how they've grown old enough to start recognizing me! They also discovered where I keep my ice cream......
Little L was wearing the vest I knit a few weeks back. It fit really well! I loved seeing the vest being used.
Så var der hans storesøster. Jeg ELSKER at flette hår efter alle de år hvor jeg trænede på min søster, og denne gang fik jeg lov at flette hår på hende på 4 år. Det blev ret fint, og hun pillede det ihvertfald ikke ud igen det næste døgn!
Jeg spurgte også om, hvordan det var gået med hendes vest. Men den er vist lige lovlig stor, for hun fortalte, at den også varmer bukserne! Det er heldigt at børn vokser.....

Then there was his big sister. I LOVE braiding hair after all my years of practicing on my sister, and this time I got to braid the hair of the 4 year old. It turned out pretty nice, and she didn't take it out for at least the next 24 hours!
I also asked how her vest worked out. But I guess it's kind of a bit big, since she told me that it warms the pants as well! What luck that children grow........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails