fredag den 23. april 2021

Blæsende / Windy

Det dejligt varme vejr fra starten af ugen blæste sandelig hurtigt væk igen. I går blæste det helt vildt, og fra en meget mærkelig side. Ihvertfald kunne jeg se de lettende fly fra mit køkkenvindue, hvilket var helt modsat hvordan det plejer. 
Til gengæld var himlen flot blå, med bare nogle få skyer, så alt i alt var det jo en smuk dag. 

The nice, warm weather from the beginning of the week, blew away quickly. Yesterday, it was crazy windy, and from a very strange angle. I could see the airplanes taking off through my kitchen window, which was quite the opposite from how it usually is. 
But then the sky was pretty and blue, with just a few clouds, so the day was beautiful.
Min niece kom forbi og fik hjælp til at sætte maskerne til ærmerne på snor, så hun kan strikke videre på kroppen. Hun gjorde det selvfølgelig selv - jeg får mest bare lov til at være moralsk støtte. 
Imens malede jeg. Og blev færdig med stuen. Så i dag skal alt på plads igen i reolen. Det bliver godt! Så må jeg hellere se at få strikket lidt.....

My niece came by for help to put the sleeve stitches on hold, so that she could continue knitting the body. Of course she did it herself - I'm mostly just a moral support. 
And while she was here, I painted. And finished the living room. So today, everything will go back in the bookshelf. I'm looking forward to that! And then I'd better knit.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails