tirsdag den 11. maj 2021

Strømpepause / Sock break

Da jeg blev færdig med de små strømper skulle jeg til fødselsdag. Og have et lille strikketøj med. Jeg behøver først strikke strømper om nogle uger igen, og hvad gør man så?
Ja - JEG tog garn og opskrift med til de flest besværlige strømper jeg kunne finde. Så slog jeg masker op med Judy's magic cast-on. En helt ny måde!

Once I was done with the little socks I was going to a birthday. And wanted to bring a small project. I don't have to knit socks for a few weeks, so what to do?
Well - I for one brought yarn and pattern for the most complicated socks I could find. Then I cast on stitches using Judy's magic cast-on. An entirely new way!
Da jeg kom forbi det første, så strømpen sådan her ud. MEGET mærkeligt.....
Det er en sjov opskrift, men man undrer sig jo. 
1) Kan den overhovedet sidde fast på en fod?
2) Den er så virkeligt underlig at jeg skal peppe mig selv for at lave den anden strømpe.
3) Har tænkt mig at give dem til min niece til sommer. Hun sagde nemlig engang at det var en sjov opskrift. Vil hun blive glad for dem?
Fortsættelse følger.....

Once I'd knit past the first bit, the sock looked like this. VERY strange....
It is a fun pattern, but it raises some questions. 
1) Will this ever fit on a foot?
2) It's so genuinely weird that I will need to really convince myself to make the second sock.
3) I thought of giving it to my niece this summer. At some point she said that this was a fun pattern. Will she like them?
To be continued.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails