fredag den 28. maj 2021

Pludselig / Suddenly

Her skulle der være et billede af mit strikketøj. Men Blogger vil ikke uploade billeder, så det må I lige vente med! Til gengæld er der nu kun 6 dage til min søster lander. Det er ikke længe siden det føltes som om der var en evighed til, men nu kommer hun snart! Jeg er sikker på at jeg blinker og så er hun her. Jeg glæder mig så meget! Det er også pludselig weekend. Der kommer børn på besøg igen. Jeg tror hotdogs kommer til at fungere fint igen. Faktisk. Jeg håber faktisk også at det snart pludselig bliver sommer. Er så træt af kulde og regn. Men det gode er at jeg ikke behøver vande i haven...... So here was supposed to be a photo of my knitting. But Blogger refuses to upload pictures, so you'll have to wait for that! But on the up side there are only 6 days until my sister lands. Not very long ago, it felt like there was an eternity left, but now she will soon be here! I'm sure I'll just blink and then she's here. I am so excited! Weekend is also suddenly coming. I will have children visiting again. I do think hotdogs will work great agian. Actually. I also do hope that it will suddenly be summer. I'm so fed up with the cold and rain. But it's really nice that I don't have to water the garden......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails