tirsdag den 25. maj 2021

Klar / Ready

I går havde jeg fri. Og nød en helt uforstyrret dag herhjemme. Den gik som planlagt med at få malet den sidste væg hvid, og så lige få malet bag toilettet også. 
Det kunne nok være kønnere, men jeg kalder det "rustikt". Hvidt er det ihvertfald!
Det var så det sidste jeg gerne ville være færdig med inden min søster og Co. kommer. Om under 2 uger skal jeg hente min søster i lufthavnen, og jeg GLÆDER MIG!!!!!!! Derefter er der så cirka en uge til resten af familien kommer, og altså, hvor bliver det SKØNT!
(De vil selvfølgelig også være yderst taknemmelige for mit malerarbejde. Eller noget.)

Yesterday, I was off from work. And enjoyed a totally uninterrupted day at home. It was spent as planned- painting the last wall white, and paint behind the toilet as well. 
I'm sure it could be prettier, but I call it "rustic". At least it's white!
So this was the last thing I wanted to get done before my sister and Co. are coming. In less than 2 weeks, I'll be picking up my sister at the airport, and I CAN'T WAIT!!!!!!! After that there will be about a week before the rest of the family arrives, and - wow - it's going to be so GREAT!
(Of course they will also really appreciate my painting work. Or not.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails