tirsdag den 29. juni 2021

Færdig med skolen / Done with school

Eftersom jeg ikke har børn, havde jeg aldrig i min vildeste fantasi forestillet mig at jeg skulle opleve noget som i søndags. 
Min nieces klasse kom forbi på deres studenterkørsel! I min have! Min søster og svoger havde taget en del med fra USA, og det var rigtig hyggeligt. Haven blev fint pyntet!

Since I don't have kids, I would never had imagined in my wildest dream that I would experience anything like this Sunday. 
Here in Denmark, graduates from Danish highschool go to visit all the parents and usually get very, very drunk on the way. And my niece's class came to visit my garden! Her parents had brought quite a lot from the US, and it was really nice. The garden looked so pretty!
De kom i deres vogn med høj musik, dytten og fløjten. Lige så glade som sådan nogle skal være!
Jeg ved snart ikke, hvem der var mest spændt. Hendes lillebror var ihvertfald temmelig spændt. Det var jeg også....

They came in their truck with loud music, beeping and whistling. Just as happy as they were supposed to be! I am not sure who was most excited. Her little brother was really excited. So was I......
Så sad de der og var så glade! De kom, de drak (og spiste amerikanske chips) og så kørte de igen. Med høj musik og højt humør. 
Og sådan sluttede min ferie for denne gang. Denne uge er det arbejde igen. Puha..... Men altså - selv om jeg havde flere ugers ferie ville det stadig være surt at skulle i gang!

And then they sat there, being so happy! They came, they drank (and ate American chips) and then they left. With loud music and very happy. 
And so my vacation ended for now. This week it's back to work. Oh my.... But really - even if I had several weeks of vacation it would still be the worst thing to start working!

2 kommentarer:

  1. Hvor hyggeligt, det er så skønt at mærke de unges glæde.
    Jeps, det er bare hårdt at komme i gang igen med hverdagen efter ferie.
    Jeg må sige,jeg virkelig længes efter og trænger til ferie i år- men må lige værne mig med tålmodighed lidt endnu.😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja - det er forfærdeligt at gå og vente på ferie, faktisk.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails