tirsdag den 19. april 2022

Hjælp / Help

Det har været påskeferie med familie. Da jeg havde strikket hele fredagen, kom min nevø med børn lørdag morgen og fik sine strømper og hyggede. Og så kunne de to unge mennesker jo lige så godt komme i gang og hjælpe med at vælge garn til min svigerindes strømper - deres bedstemor - som er den næste i rækken! De fik hele min (ikke alt for store) beholdning af Wollmeise strømpegarn at kigge på. 

It's been a lovely Easter with the family. After knitting all Friday, my nephew came with his kids on Saturday morning, had his socks and we just had a nice time. And then the two young ones might as well get to work a little, picking yarn for my sister-in-law's socks - their grandmother - which will be next. They had to look my entire (not very big) stash of Wollmeise sock yarn. 
De valgte et bundt "Sultan" som er temmelig farverigt. Men altså. Så bliver man vel glad når man kigger på fødderne?
Garnet skulle vindes op, så de kom i arbejde udenfor. 

They picked a skein of "Sultan" which is kind of colorful. But you know. They I guess you'll get happy when looking at your feet?
The yarn needed winding, so they had to start working outside. 
Det er altid hyggeligt at vinde garn op, men det er bare lige lidt hyggeligere at gøre det udendørs. Når det endelig er varmt!

It's always nice winding yarn, but it's just a little bit more fun doing it outdoors. Once it's finally getting warm!
Alle måtte hjælpe, men så kom jeg faktisk også i gang med strømperne (hvor JEG havde valgt mønster) i løbet af dagen! 
Det bedste ved at lade børn vælge? Hvis min svigerinde ikke kan lide farven, er det jo bare børnenes skyld. SÅ tarvelig er jeg!

Everybody had to help, but then I actually started knitting the socks (I was the one picking the pattern) during the day!
The best part about letting kids choose? If my sister-in-law doesn't like the colors, it's the children's fault. I'm THAT mean!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails