lørdag den 30. april 2022

Denne dag / This day

Det er meget sjovt med de der apps som minder om hvad der skete på denne dag de sidste år. Specielt i dag! Det er nemlig 3 år siden jeg flyttede i hus. Jeg elsker det stadig, og har stadig den der luksusfølelse ret tit. 
Men hold nu op, hvor jeg ikke gider flytte igen. Det er bare ikke sjovt!

It's fun with the apps reminding me what happened this day the past years. Especially today! Today, it's exactly 3 years since I moved to my house. I still just love it, and quite often, I still get the feeling of how luxurious it is. 
But seriously - I don't ever want to move again! It's so not fun!
For 2 år siden havde jeg lige fået at vide at jeg havde Corona og prøvede at forberede mig på det. Jeg tog en ekstra dyne og pude ned i sofaen, og DET var dejligt! Det var skønt at kunne være i forskellige rum i løbet af dagen og ikke bare ligge i min seng. 

2 years ago, I just had a positive Coronatest, and tried preparing for that. I brought an extra duvet and pillow down to my couch, and THAT was a great idea! I loved being able to be in different rooms during the day, not just having to lie in bed. 
For et år siden spiste jeg en virkelig dejlig is. 
Af alle de ting tror jeg faktisk jeg går efter at gentage isen. Det bliver så lækkert!

And 1 year ago, I ate a really yummy ice cream. 
Of all these things, I do think I want to do the ice cream again. I can hardly wait!
Dagen i dag startede dog med at jeg endelig fik taget mig sammen og startet min lørdag i svømmehallen. Det er alt for længe siden, og jeg startede lidt forsigtigt for ikke at få ondt i skulderen, men det var virkelig dejligt. Nu håber jeg bare, at der ikke går et par år inden næste gang. 

This day started with me finally convincing myself that it was a great day for swimming. A great day to start this Saturday. It's been far too long since last time, and I started of a bit carefully because I don't want my shoulder to hurt. But it was so nice and I do hope it will be less than 2 years before next time. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails