fredag den 15. april 2022

Jeg ved hvad jeg skal lave / I know what to do

Jeg har nu 3 af 4 strømper færdige til min nevø og hans kone som begge fylder 30 i år. De kommer forbi i morgen, så hele dagen i dag skal bruges på nummer to blå strømpe. 
Det er virkelig et kedeligt, langsommeligt mønster, så jeg skal tage mig sammen og fokusere.....
Samtidig er det Langfredag som jeg også gerne vil fejre. Men det må så blive med en masse påskemusik. Man kan jo heldigvis godt lytte og strikke samtidig!

By now, 3 of 4 socks are done for my nephew and his wife who both turn 30 this year. They are popping by tomorrow, so all day today will be used for the second blue sock. 
It really is such a boring, slow pattern, so I need to get a grip and focus......
Then it's also Good Friday that I want to celebrate. But I'll listen to a lot of Easter music. Fortunately, I can listen and knit at the same time!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails