torsdag den 28. april 2022

Valg / Choices

Samtidigt med at jeg næsten er færdig med min svigerindes strømper, er jeg nødt til at begynde at tænke på det næste par. 
Hende, der engang var lille T1, bliver snart 8 år og har efterhånden så store fødder at jeg tænker hun kan passe en nogenlunde almindelig opskrift som ikke bare er rib. 
Så jeg fandt det garn jeg havde med noget lilla i. Ikke overvældende - jeg ved det! - men lidt er der da. Skal bare lige have valgt et mønster. 

At the same time that I'm almost done with the socks for my sister-in-law, I have to start thinking about the next pair.
The girl who was once little T1, is turning 8 very soon, and her feet has grown so big that I think that a "normal" pattern of some kind that is not ribbing, would fit. 
So I found the yarn I have containing purple. Not a very huge stack - I know! - but I found a bit. 
I just need to pick a pattern. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails