lørdag den 16. april 2022

11

Jeg strikkede HELE dagen i går (og hørte utroligt meget musik!) men så nåede jeg det også. Strømpe nummer 2 er strikket, og de er klar til at blive givet væk!
Mønsteret er dette her. Jeg har strikket oppefra og ned, så jeg måtte lige læse diagrammet på hovedet. Det blev SÅ meget nemmere da jeg endelig lærte diagrammet udenad!
Strømperne er strikket i Zauberball og Arwetta og vejer 90 gram. 

I knit ALL day yesterday (and listened to a crazy lot of music!) but then I actually made it. The second sock is done, and they are ready to be given away!
The pattern is this one. I knit them from the top down, so I had to read the chart upside-down. Everything was SO much easier once I memorized the chart!
The socks are made with Zauberall and Arwetta and they weigh 90 grams. 
Så her er de allesammen. Hans og hendes strømper. Yndigt, ikke?

So here they are, all the socks. His and her socks. Pretty, right?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails