søndag den 14. juli 2024

Hvordan gik det med at strikke? / So how did the knitting go?


Jeg kan mere eller mindre høre hvordan tankerne løber løbsk. Men det gik jo sådan at jeg lavede halsen om 3-4 gange og brugte virkelig meget tid på det. Derfor er jeg ikke nået så langt som jeg ville. 
Strømperne prøvede jeg at strikke ude ved bålet. I mørket. Dårlig ide!
Så turen gik hjemover med disse sølle resultater. Det var dog en skøn ferie. Virkelig! Selvom der ikke var så meget tid til at strikke!!!!!

I can hear your minds wondering about this. But it turned out that I had to re-do the neck 3-4 times and spent a lot of time on that. So I never got as far as I hoped and planned. 
The socks came out to the campfire for some evening-knitting in the dark. Bad idea!
Så I went home with these sorry results. But the vacation was wonderful. Honestly! Even though I didn't knit as much as I thought I would!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails