lørdag den 27. juli 2024

Strik og arbejde / Knitting and work

Der har været blandet lidt strikkeri ind i arbejdet denne her uge. Torsdag skulle vi hjem til en patient i Ystad, hvilket betød en times kørsel frem og tilbage med herligt meget strikketid til mig! der er altså nogle fordele med ikke at have kørekort......
Min strikketaske fik plads i en af kasserne til vores patient. Meget praktisk!
Jeg kan godt lide at vi faktisk ind imellem kan tage hjem til nogen der virkelig har brug for at vi kommer!

This week, I've had some knitting mixed into my work. On Thursday, we were visiting a patient at home in Ystad, which meant an hours drive there and back which meant a lot of lovely knitting time for me! The are some good things about not having a drivers license....
My knitting bag found a place in one of the boxes for our patient. Very practical!
I really like that we some times, when it's really needed, can find the time to go on a home visit to a patient who really needs it!
I går gik jeg faktisk nærmest til tiden fordi jeg gerne ville nå i en garnbutik og finde noget mere råhvidt garn til de der reje-strømper. 
Jeg fandt en garnbutik og nåede derhen sådan lige 5 minutter før lukketid. 
Men ak. Der var allerede lukket! Nu må jeg lige se hvor meget garn jeg har og om jeg kan finde en smule mere i kasserne. Ellers må jeg prøve turen igen en dag i næste uge. Mon ikke det går?

Yesterday, I actually left work almost on time because I wanted to visit a yarn shop to find some more offwhite yarn for the shrimp-socks. 
I did found a yarn shop and managed to get there about 5 minutes before closing hour. 
But alas. It was closed already! I guess I just have to see how much yarn I have left and if I might be able to find a bit in my boxes. Otherwise I will have to take the same trip some time next week. I guess it will work out somehow?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails