tirsdag den 15. september 2009

Jeg vidste faktisk ikke, at det var SÅ fantastisk

Men Großer Musik Verein var så stort, smukt, fantastisk og enestående, at jeg sjældent har oplevet noget lignede.
Jeg takkede nej til middag med kollegerne af frygt for at komme for sent (de kom så rent faktisk for sent....)
Jeg begyndte næsten at hyperventilere, da jeg kom op ad trappen og ind i salen, og til sidst, da vi alle klappede i takt til Radetsky-march, efter en fantastisk aften, var jeg så glad, at der trillede et par tårer. Det var bare for fantastisk!
I morgen står den på Tryllefløjten. Dejligt, for jeg har haft dén musik på hjernen, siden jeg startede. Glæder mig til at se Papageno som marionetdukke!
Nå ja - for en god ordens skyld - jeg strikkede faktisk lidt derinde. Max 20 masker blev det til (der bliver vist generelt ikke strikket meget i den sal!) og den lille Clara-kjole er nu fotograferet i guld-salen..

2 kommentarer:

  1. Dejligt indlæg. Hvor er det skønt at mærke din glæde

    SvarSlet
  2. Hej Kate - tak. Ja, det var en stor aften. Vågnede med 'an der schönen blauen Donau' vuggende i mit hovede..

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails