søndag den 23. maj 2010

Den ene infektion afløser den anden....

Godt nok slår denne nye infektion ikke så hårdt endnu, men der er ingen tvivl....
Jeg er ramt af Startitis!
Som om der ikke var nok projekter allerede, sprang oktobers mysterie-strømper pludselig på pindene.
Garnet er Coop strømpegarn, gryde-farvet med gul frugtfarve. Resultatet er sådan lidt gul-gyldent-orange-blegfiset, men det går nok.
Mønsteret er rigtig sjovt, og du kan finde det lige her på Ravelry.
De strikkes på p 3, så det går forholdsvist hurtigt.
Iøvrigt tror jeg ikke, denne infektion har toppet endnu. Det føles bestemt, som om der er mere på vej! Flere sjaler, flere sommerbluser, flere strømper, mere babytøj......
Er det ikke mærkeligt? I perioder er det fint med 1-2 projekter ad gangen, mens det andre gange bare ikke er nok. Måske er det mit ønske om at strikke 10 kg garn i år? Jeg skulle jo gerne nå op på 5 kg med slutningen af juni. Måske er det garn-ind kontoen der drøner opad. Der skulle jo gerne være lidt balance! Måske er det en mangel på gå-i-byen projekter og et ønske om noget, der bliver hurtigt færdigt? Måske lever det bare sit eget liv.....

3 kommentarer:

  1. d' næmlig rigtigt - du skal gerne være op på min. 4850 gram den 15. juni; siger én der deltager i din konkurrence ;o)

    SvarSlet
  2. det må være noget i luften for tiden.... jeg har påbegyndt 6 nye inden for en uge... ups, eller noget...

    SvarSlet
  3. Kate - jeg gør hvad jeg kan!
    Johanne - jeg er håbløst bagefter dig..... Må straks slå nogle flere ting op!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails