lørdag den 8. maj 2010

Lotus Blossom Tank Top

Mit projekt af Netto´s bambusgarn er godt i gang. Det er lidt tykkere end garnet end opskriften - jeg strikker det på ½ nummer tykkere pinde end opskriften, men i den mindste størrelse.
Tør jeg sige, at jeg er bare en smule spændt på resultatet?
Denne blog fortæller om mulige forbedringer.
Så gennemtænkt er jeg overhovedet ikke. Jeg tror, jeg kalder det "A-facon" og forsøger mig lidt frem.
Garnet er lækkert. Meget blødt og gladt. Mønsteret bliver noget løsere end på billedet på modellen, og jeg glemte at gå ½ pind ned i størrelse midt i første mønster-rapport. (Så gjorde jeg det bare midt i anden mønster-rapport)
I dag får toppen så lov at tage turen til Ålborg i tog. Mon ikke der så sker noget? I aften hedder det familiehygge med en del af familien, som jeg ikke har set et par år. Det skal såmænd nok blive hyggeligt, og de forventer jo nok, at jeg strikker..... (Jeg skal ikke skuffe dem!)
Den igangværende Baby Surprise Jacket aner jeg stadig ikke helt, hvad jeg skal mene om. Måske laver jeg den færdig. Måske bliver den bare en ommer. Er absolut ikke sikker på farverne...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails