søndag den 27. juni 2010

Noget tungt....

Nu er juni næsten gået, og dermed den første halvdel af 2010.
Jeg vil jo vældig gerne nå at strikke 10 kg i år, men det kniber vist med at nå helt op på de første 5 på disse første 6 måneder! Trods vældig mange meter garn her i juni er det godt nok ikke noget, der vejer til....
Så nu kan jeg så overveje, hvilke tunge ting jeg kunne strikke? Det stinker jo nemt langt væk af vinter og tykt uldgarn, men måske var der muligheder i noget tyk bomuld?
Men hvad. Det er jo bare en fiktiv grænse, de 10 kg, som jeg har sat. Det kunne nu være sjovt alligevel!
Mens jeg så spekulerer videre, kan I nyde dette billede af én eller anden Gustaf Adolf på et eller andet torv i Göteborg, én eller anden gang sidste vinter....
En vældig hyggelig by, iøvrigt! Bestemt et besøg værd, og nem at nå med toget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails