lørdag den 22. januar 2011

I'll be back....

Nevøens pletskud vokser og vokser. Dette skal være ryggen. (Som så siger "I'll be back" - "Jeg skal blive ryg".....)
Den er sjov at strikke, men det kan godt være lidt svært at se, hvordan den skal ende.
Jeg håber og tror nu det bedste, og den arme dreng blev stresset noget i går, da jeg absolut skulle bruge hans brystvidde. Jeg skulle jo vide, hvilken størrelse jeg skulle stoppe cirklen ved!
Han endte med at måle på sin bluse i frokostpausen. Muligvis med en tommestok - detaljerne kendes ikke.....
Blusen bliver dejlig. Blød og tynd og varm. Jeg glæder mig til at se den færdig!

The sweater for my nephew, "Pletskud" (target in English) is growing well. This will eventually become the back ("I'll be back"......)
It is really fun to knit, and I am quite excited to see how it will turn out.
I think it will be great, and yesterday I really stressed the poor boy, because I needed to know what size to make, and therefore the width of one of his favorite sweaters. He finally did the measurement during his lunch break, after receving several text-messages over a few days.....
The sweater will be lovely. Soft and thin and warm. I can't wait to finish it!

3 kommentarer:

  1. Spændende mønster. Så håber jeg blot at tommestokken har de rigtige mål :0)

    SvarSlet
  2. Den ser rigtig spændende ud..glæder mig til at se den færdig.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails