søndag den 16. januar 2011

Så langt / This far

Sweateren har fået lidt opmærksomhed, og jeg er nu nået så langt her. Ikke helt skidt, selv om der stadig er 2 ærmer mellem mig og onsdag! Det skulle nu være til at nå - især fordi det nu bliver rigtig spændende. For - er der garn nok til ærmerne? Svaret blæser i vinden.......
The sweater has received some attention, and now I made it this far. Not too bad, even though I still have a distance of 2 sleeves to go before wednesday! It should be possible, though, especially since it is getting really exciting now. Because - will there be enough wool for the sleeves? The answer is blowing in the wind......

11 kommentarer:

  1. Selv om det er "pligt" strik, så skrider den jo fremad. Måske er det fordi at du begynder at kunne se enden på pligten

    SvarSlet
  2. Puh ha, jeg mærker dit adrenalinsus helt herned. Håber billedet "snyder", for det ser godt nok ikke ud som om, der er særlig meget ærmegarn at gøre godt med. Godt du er så ferm til de kreative løsninger, hvis det brænder på :0)

    SvarSlet
  3. Ikke for at være en lyseslukker... men der er da ikke garn nok til ærmer i de små nøgler...

    Det kan jo også blive til en lækker vest... (Og så slipper du for at strikke ærgerlige ærmer Hæ-hæ...)

    God fornøjelse.

    ~ Karina

    SvarSlet
  4. Jeg ville strikke ærmerne på samem tid eller ja lave den til en vest - for hvis det er alt garn du har tilbage så er der vist ikke nok.

    Pøj pøj med projektet og hvor er du altså sød, sådan at strikke den færdig *s*

    SvarSlet
  5. Altså - der er faktisk et helt nøgle pink (minus det, der er gået til halskant) mere. Så jeg tror, det måske går, selv om billedet er lidt snyd!
    Ellers må ærmerne få en bred, pink stribe foroven, tænker jeg...

    SvarSlet
  6. ... ellers må de blive trekvarte - den bliver da rigtig fin under alle omstændigheder.

    PS Du er godt nok en hurtig strikkende kvinde ;D

    SvarSlet
  7. Uha, jeg kender kun alt for godt det der med pligtstrikning! Har selv lovet en kollega at strikke et par løbevanter (til at løbe i!)Denne weekend kom jeg da i gang, har sat mig selv på halvtimers vantestrik et par gange. Inden da var der meget i vejen, garnet blev væk (jo,seriøst!)og tegningen af hendes hånd også.. Men nu er jeg da i gang! Jeg tror heller ikke meget på lange ærmer i den v-hals.Men du finder nok på noget!!

    SvarSlet
  8. Jeg ved du kan, jeg ved du kan, jeg ved du kan, jeg ved du kan, jeg ved du kan...

    Næsen i sporet, jeg er sikker på du nok skal nå det. Hvis altså ikke universet tackler dig med garnmangel (det håber jeg virkelig ikke)... måske du kan få Doktoren til at hente noget ekstra garn til dig fra fortiden?

    SvarSlet
  9. Det bliver spændende om det bliver til en kortærmet trøje ☺

    SvarSlet
  10. Lykkefant-Karen - tak for et godt forslag! Har du Doktorens nummer? (Det ville da være den mest praktiske opgave han nogensinde har haft!)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails