fredag den 3. februar 2012

En måned mere / Another month

Det er næsten ikke til at forstå. Når februar slutter, slutter jeg også på Hvidovre Hospital. To år er suset af sted! Det har været travlt og lærerigt (og fyldt med strikketøj, faktisk!), og jeg kommer til at savne det, selv om jeg også glæder mig til at komme "hjem" til Rigshospitalet. (Sygeplejerskerne bliver lidt fornærmede, når jeg siger, jeg skal "hjem", men altså...)
Det er meget mærkeligt, at tiden kan flyve sådan fremad. Også selv om den føltes meget langsom nogle gange. Jeg kommer meget til at savne cykelturen, faktisk. 8 km er en passende strækning at cykle, og der har ikke været så overfyldt som ind ad Jagtvej. (Enkelte venner har foreslået, at jeg da så bare cykler omkring Hvidovre på vej til Rigshospitalet?)
Jeg må have gang i mit "farvel"-strikketøj, så jeg kan nå det. I skal nok få se, hvad det er!

I can hardly believe it. When February ends, it will be the end of my work at Hvidovre Hospital. Two years flew by! It has been busy and I've learned a lot (and knitted a lot!), and I'm really going to miss it, even though I'm also looking forward to going "home" to Rigshospitalet. (The nurses don't like me saying that I'm going "home", but still....)
It is really weird, how fast time can pass! Even if it feels to pass very slowly sometimes. I will miss the bike-ride. Eight kilometers is a very good distance to go, and there has been less cyclists than the usual way to Rigshospitalet. (Some of my friends suggested I just go by Hvidovre when cycling to Rigshospitalet!)
I will have to get my "goodbye-project" started soon, if it is to be finished in time. You'll see it later!

4 kommentarer:

  1. Men det bliver nu hyggeligt at have dig tilbage på RH, så kan vi måske mødes en gang imellem til en kop kaffe og lidt strik. Jeg er der nærmest altid....
    God weekend, hvor jeg er på...... RH, selvfølgelig.

    SvarSlet
  2. Ja som tiden flyver, jeg husker tydeligt da du startede på Hvidovre! Men dejligt at du glæder dig til at komme hjem ;O)

    SvarSlet
  3. Ja, Lisbeth - Rigshospitalet har nok også godt af lidt strikkeri!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails