onsdag den 1. februar 2012

Lige om lidt / In a short while









7 kommentarer:

  1. Jeg er misundelig!!!!
    Så dig i fjernsynet i går, hyggeligt.
    Og så rigtig god tur.

    SvarSlet
  2. Hvad var det??? Har du været i TV???
    Rigtig god tur "over there."

    SvarSlet
  3. God tur! Sig til, hvis du mangler inspiration til gode vingårder, har kontakter i branchen.

    p.s. var det ikke dig på DR1 igår?

    SvarSlet
  4. Hvad så Christunte er du blevet tv-star??? Jeg havde så travlt med at se min mors og nieces hus brænde i Valby ;O((, så dig gik jeg åbenbart glip af!
    Rigtig god tur og pas nu godt på dig selv!

    SvarSlet
  5. dette hører ikke til emnet:) men jeg vil lige fortælle dig at jeg har for første gang modtaget garn fra woolmeise og hvor er det lækkert, jeg har købt lace garn flerfarvet, det er bare det blødeste garn og sikke farver, vil sige dig tak for at du ville dele dette garnfirma:)

    SvarSlet
  6. Ja, jeg er åbenbart blevet TV-stjerne! Selv om det vist er på den minimale skala, så er det meget sjovt, når alle folk har set det (selv om jeg ikke har set det selv endnu.)

    Sonja - det er lækkert, ikke?

    SvarSlet
  7. så skønt, bestemt ikke sidste gang:)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails