mandag den 27. august 2012

Har du fundet ham? / Did you find him?

Kan du huske ham her? Han plejede ikke at være tehætte, men svømmede på eventyr og var ved at give sin meget nervøse far adskillige hjerteslag. Jeg har set filmen adskillige gange, men trænger måske snart til at se den igen. Måske med tilhørende te?
Nemo-tehætten kan du finde her. Præcis i rette tid, så du kan nå at lave den til efteråret!

Do you remember this little guy? He wasn't always a tea-cozy, but swam out for his own big adventure and nearly caused his very nervous dad several heart attacks. I've watched this movie several times, but I guess it's about time to watch it again. Maybe with a cup of tea?
The Nemo-tea cozy is right here. Just the right time for knitting it an getting ready for autumn!

5 kommentarer:

  1. Hvor er den sjov og sød. Jeg er også vild med den film, har set den flere gange sammen med mine drenge da de var små, nu gider de den ikke rigtig mere, Øv, jeg elsker tegnefilm, særligt dem fra Disney:-)

    SvarSlet
  2. Jeg elsker selv Disneyfilm. Heldigvis har jeg op til flere niecer, der også kan lide dem!

    SvarSlet
  3. Jep, Nemo er en fantastisk film - ligesom alle de andre Pixar film. Åh, hvor jeg elsker Pixar filmene - kan såmænd godt finde på at se dem helt alene - uden ungerne :-)))
    Og tehætten er skøn!

    SvarSlet
  4. Den er bare for sød! Den SKAL jeg strikke - selvom jeg (endnu) ikke har en passende tekande :-)

    SvarSlet
  5. Britt - Okay - jeg kan også godt se dem alene. Og NYDE det! Kunne næsten "Find Nemo" udenad; der er så mange skønne citater!
    Strikkeglæde - hvor tit skal man også købe tepotte efter tehætten?

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails