lørdag den 30. august 2014

IKEA

Nu er jeg ved at have boet i min nye lejlighed så længe, og ved at føle mig så godt hjemme, at der skulle ske noget på altanen. Altså - alle andre har krukker og blomster og hvad-ved-jeg derude, mens jeg havde INGENTING på væggen!
Så derfor tog min cykel og jeg til IKEA. Det er virkelig længe siden jeg har været der sidst! Men man kan altid finde noget brugbart, ikke?
I køkkenafdelingen fandt jeg så noget til altanen. Bestik-potter på en stang. De ligner godt nok noget, der fint kan bruges til blomster også! En lille lampe til at gøre det helt perfekt og forøge hygge-faktoren 200%.

I lived in the new apartment so long, and I feel so much at home, that I needed to do something on the balcony. Well - everyone else have pots and flowers and stuff out there, while I had NOTHING on the wall!
So my bike and I went to IKEA. It's been a very long time since I visited last time! But you can always find something useful, right?
In the kitchen-section I found stuff for the balcony. Pots for knives and forks on a rod. They do look perfect for flowers, I think! A tiny lamp made it perfect and increased the "hygge"-factor about 200%.
Sådan ser den ud i mørke.
Efter hele foråret og sommeren, hvor jeg har haft så travlt og virkelig har haft svært ved at sove, er søvnbehovet nu lige røget i vejret. Det er virkelig dejligt ind imellem at lave ingenting. Ikke male. Ikke flytte. Ikke rydde op. Bare kigge ud i luften. Mon ikke der kommer lidt aktivitet igen på et tidspunkt?

This is how it looks like in the dark.
After this spring and summer, when I was so busy and really had a hard time sleeping, my need for sleep just increased a lot. It's really nice to do nothing sometimes. Not painting. Not moving. Not tidying op. Just stare into empty space. I guess a need for activity will re-appear at some point?

2 kommentarer:

  1. Sikke en hyggelig "stang".
    Der er vist ikke noget at sige til, at din krop gerne vil lidt ned i gear...

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er der nok ikke. Det er meget rart med lidt ro på det hele!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails