torsdag den 21. august 2014

En gave / A gift

En af mine kolleger forsvarede sin ph.d. i går. Jeg har arbejdet en del sammen med hende, og hun er ganske dygtig og fornuftig. Hun strikker. Behøver jeg sige mere?
Hun har spurgt meget til min estiske sjalsbog, så selvfølgelig skulle hun have sådan en i gave. Sammen med et nøgle ægte Haapsalu-garn!
Sjovt nok fik hun ikke den samme slags gave af andre...... (Men den gjorde lykke!)

One of my colleagues defended her Ph.D. yesterday. I worked quite a lot with her, and she is a very gifted and sensible person. She is a knitter. Need I say more?
She asked a lot about my book with Estonian lace, so of course she should have one of those as a gift. Together with a skein of real Haapsalu yarn!
Strangely enough, no-one else gave her a gift like this...... (But she was very happy with it!)

8 kommentarer:

  1. Åh den er også så god den bog -en meget fin gave. Godt hun satte pris på den. Spændende hvad hun finder på at strikke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - det er spændende, hvad hun laver! Det var en lidt stor gave. Men når hun nu selv strikker....... Jeg er selv ret vild med den bog!

      Slet
  2. Super gave - jeg har selv bogen, den er meget inspirerende - skøn ide!

    SvarSlet
  3. Svar
    1. Jeg har også lige fået en takke-sms.

      Slet
  4. Jeg får helt lyst til at tage til Estland... Fantastisk gave!

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er skam også mægtig spændende i Estland! Kan kun anbefales.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails