søndag den 24. august 2014

Vejret er koldere / The weather is cooler

Det er både koldere, og der kommer nogle gigantiske byger ind imellem! I går skinnede solen mens det regnede voldsomt, og ved Frederiksberg Centeret var der pludselig en smuk, dobbelt regnbue.

It's not only colder, but we have some gigantic showers every now and then! Yesterday the sun was shining while it was raining really hard, and here at Frederiksberg, we suddenly had a beautiful, double rainbow!
Det koldere vejr betyder også, at min nevøs lille pige virkelig får brugt det, jeg har strikket. Den lille baby surprise jacket passer på en prik lige nu (men godt, jeg strikkede ærmerne længere!), men huen synger nok på sidste vers. Eller også skal hun VIRKELIG lære at holde hovedet i ro!

The cooler weather also means that my nephews little girl gets to use, what I knit. The little baby surprise jacket is spot on in size right now (but it was really good I made the sleeves a bit longer!), but the hat is almost too small. Either that, or she REALLY needs to learn to keep her head still!
Tæppet bruger hun også. Det er lige tilpas nu. Jeg har ellers hele sommeren været bekymret over at det var så tykt! Hun kan rigtig godt lide det. Selv om hun skjuler det godt på billedet her!
Jeg skal iøvrigt snart strikke et babytæppe mere. En anden af mine nevøer skal være far til foråret, så nu går det løs med babyer over det hele!

She also uses the blanket. It's perfect right now. All summer I worried that it was too thick! She really likes it. Even though she hides her positive feelings quite well on this photo!
I have to knit another baby blanket soon. Another one of my nephews will be a dad in spring, so now it's all beginning with babies everywhere!

2 kommentarer:

  1. Det er dejligt når de ting man strikke og giver væk bliver værdsat :-)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails