tirsdag den 26. august 2014

Safari njema

Overskriften er Swahili og betyder "God rejse". I dag tager Søster og Co. afsted til USA. I søndags var de på farvel-besøg. Det var så hyggeligt! Vi spillede Nintendo (og jeg vandt!), spiste pizza og havde et par rigtig dejlige timer.
Der blev faktisk også vundet noget garn op. Bare fordi det er sjovt!
Efter flere måneders nedpakning, bekymringer, farvel og nu en måned, hvor hele familien har boet i en kuffert, tror jeg faktisk, det bliver rigtig godt at begynde at sige "Goddag" i Ann Arbor og komme i gang med det, de har glædet sig sådan til! (Jeg HAR tilbudt børnene at de kunne blive hos mig. Ingen interesse!)
Så god tur! Jeg GLÆDER mig til at besøge jer i Ann Arbor! Jeg lover at bestille lidt garn, så I er advaret om, at nu kommer Moster snart......

The headline is Swahili and means "Happy trails". Today my Sister and Co. are leaving for the US. This Sunday, they had a goodbye-visit. It was so nice! We played Nintendo (and I won!), had pizza and enjoyed some really nice hours.
A skein of yarn was wound as well. Just because it's so funny!
After months of packing, worrying, saying goodbye and now a month with the entire family living in a suitcase, I actually think it will be very good for them to start saying "Hello" in Ann Arbor and start doing what they have been looking so much forward to! (I DID offer the kids a stay with me. No interest!)
So - have a wonderful journey! I can't wait to visiting you in Ann Arbor! I promise to order a little yarn, so you will have a warning that Moster is coming soon......

4 kommentarer:

  1. Det ALLER bedste ved at besøge dig var at vi vidste at vi ser dig igen lige om lidt (og jeg skal nok sende vores adresse, når vi er flyttet ind, så du kan begynde at bestille garn..... - suk).

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen - børnene talte om det som et sikkert tegn på at jeg snart ville komme! Kan jo ikke skuffe dem.....
      Nu er I så fløjet. Det er godt nok mærkeligt.

      Slet
  2. Uh, det er langt væk. Jeg kan da godt få en lille klump i halsen, selvom jeg slet ikke kender familien. Du må snart på besøg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal på besøg til oktober. Det bliver hyggeligt!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails