søndag den 29. marts 2015

Flere striber / More stripes

De her strømper blev færdige lige nøjagtigt i tide, for om 5 minutter skal jeg afsted til fødselsdag hos min nieces mand. (Hans første par strømper i min "strømpeklub")
Endnu engang er det garn fra restekassen med wollmeise. Jeg kan godt lide dem.
125 gram vejer de, og de er jo lige ud ad landevejen.
Hvad jeg så skal lave? Endnu et par stribede fødselsdagsstrømper.......

These socks were done in exactly the right time, since I'm leaving for a birthday party in 5 minutes. My niece's husband. (His first pair of socks in my "sock club")
Once more, it's left-overs from my wollmeise-box. I like them.
They weigh 125 grams, and are really straight-forward.
So what's next? Yet another pair of striped birthday-socks......

4 kommentarer:

  1. De er superfede. Er vild med stribefordelingen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Pia. De næste strømper bliver så lidt anderledes. Men det er sjovt at sætte farver sammen!

      Slet
  2. Sikke nogle herlige farver. Dem er jeg vild med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Lin. Der er allerede fundet nye farvekombinationer blandt resterne'1

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails