fredag den 6. marts 2015

I morgen / tomorrow

I morgen flyver jeg over til dem her. Hold nu op, hvor jeg glæder mig! Da jeg i går havde ondt i musklerne og hoste og svedte lige lidt for meget, blev jeg godt nok bekymret. Jeg vil IKKE blive syg!!!! (Basta)
Nu går det heldigvis bedre. Kufferten er fyldt med slik. Jeg ser frem til en hel uge i dejligt selskab.
Der bliver vist hverken noget særlig sol og absolut ingen varme, men derfor skal vi nok hygge os alligevel.
For at gøre det helt perfekt, blev min nevø far onsdag aften, og min søster og jeg skal SÅ meget ud at shoppe pige-babytøj. Totalt to gamle tanter! Det bliver helt vildt hyggeligt. Denne dag kan KUN gå for langsomt! (Eller. Skal lige arbejde, pakke, på posthuset og have gæster. Den skal nok flyve afsted!)

Tomorow I'll fly away to see these guys. I'm really so excited! Yesterday, when I had muscle-pain, a cough and just a bit too much sweat, I really got worried. I DON'T want to get sick! (Sic!)
Now I'm feeling better, fortunately. The suitcase is filled with candy. I'm looking forward to a week of the best company.
I don't think there will be much sun, and definitely no warmth, but we'll have a really nice time anyway.
To make everythin perfect, my nephew had a daughter on Wednesday evening, and my sister and I are SO going to shop baby-girl-clothing. Definitely to old aunts! It will be the best week. So this Friday can ONLY be coming along too slowly! (Well. I need to work, pack, go to the post office and have visitors. I'm sure it will be so fast!)

6 kommentarer:

  1. Rigtig god tur! Håber du flyver væk fra sygdommen {;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu hoster jeg bare lidt. Det skulle vel også bare mangle - jeg tror, jeg har hilst på samtlige de virusser der er i omløb i Kbh og omegn via mit arbejde!
      Men tak skal du have. Det er dejligt at have ferie!

      Slet
  2. Og de glæder sig også meget til at se dig, kan jeg se :-)
    Rigtig god tur!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro, de glæder sig! Tak skal du have. Jeg forventer helt sikkert et dejligt besøg hos Frikkerne!

      Slet
  3. Rigtig god tur, - nu med varm sweater :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja, en varm sweater er ikke værst!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails