lørdag den 14. marts 2015

Dejlig uge / Lovely week

Så er det sidste dag i USA i denne omgang. Det var været en fantastisk uge! Jeg har endda strikket min grønne sweater færdig på bare en uge, og den er utroligt dejlig og blød, så det er svært at være utilfreds.....
I går kom jeg lige i en garnbutik mere. Den hedder "Busy Hands" og har andet end garn også, men jeg fandt da lidt. Deres vinduesudstilling fik både vist får, garn og St. Patrick's Dag, som vist er i dag. Ømt!

And then it's the last day in the US this time around. It has been an amazing week! I even finished knitting my green sweater in just a week, and it's so lovely and soft, so I have no choice than to be perfectly happy with this week......
Yesterday, I visited another yarn shop. It's called "Busy Hands" and has more things than yarn, but I did find some. Their window-display showed both sheep, yarn and St. Patrick's Day, that is today, I think.
Very cute!
Min søster fandt tatoveringer til mig. Som jeg selvfølgelig ikke kunne leve uden.....

My sister found tattoos for me. That I couldn't live without, of course.......
I aftes var vi i biografen og se Svampebob Firkant. (Som alle kunne blive enige om at se) Det var totalt hyggeligt, OG min nevø fangede en bamse i automaten.

Last night, we went to the movies to watch SpongeBob SquarePants (that everybody could agree to watch). It was so much fun, AND my nephew caught a teddy-bear in the game.
Endnu engang er det faktisk lykkedes mig at pakke kufferten. Mine nye elastikstole er også pakket og klar til at komme med hjem.
Nu er der bare tilbage at drive børnene fuldstændigt til vanvid, så de ikke savner mig alt for meget.....

Once more, I succeeded in packing the suitcase. My new elastic chairs are also packed and ready to go home with me.
Now all I need to do is driving the kids totally crazy, so that they wont miss me too much.......

8 kommentarer:

  1. Det sidste tror jeg ikke du kan klare, for en moster som dig tror jeg vi alle staar i koe for at faa.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Lin. De virkede heller ikke overbevisende trætte af mig....

      Slet
  2. Lyder som en skøn ferie! God tur hjem igen {;o)

    SvarSlet
  3. What a fabulous time! It was a bit rough there at the beginning, but all turned out well. You visited some funny places! I couldn't find the plastic chairs? How did I miss those? The sweaters and socks are all beautiful :) Happy trails home Chistine!

    SvarSlet
    Svar
    1. The elastic chairs are there now.
      My vacation was so nice... Very relaxing!

      Slet
  4. God tur hjem, - mon ikke der bliver savn på begge sider? I må glæde jer til gensyn.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - jeg må bare glæde mig til næste gang! Det er da også utroligt. Når man lige har fløjet de der 8-10 timer, så virker det jo ikke som om de er superlangt væk, men man kommer jo ikke lige forbi.
      Nu, hvor jeg er landet herhjemme, virker det alligevel, som om det er meget, meget langt væk. Det er det jo også!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails