søndag den 6. december 2015

For mange planer / Too many plans

Glædelig 2. søndag i advent! Jeg er i Jylland. Igen. Denne gang mere nordpå!
Adventskransen her er så fin, så I skulle lige have et billede.
Det er så hyggeligt at se familien og være lidt sammen med dem også. Som regel får jeg også strikket rigtig meget!

Happy second Sunday of Advent! I'm in Jutland. Again. This time, further to the north!
The advent-candles are so pretty here, that I wanted to show you a photo.
It is really nice seeing the family and spending time with them, too. Usually, I also get to knit quite a lot!
Der var rigeligt med planer. Jeg skulle lige strikke en strømpe færdig, og SÅ skulle jeg i gang med denne her til en julegave!
Men altså. Har nu en halv strømpe, så færdigt bliver det vel, men blusen skal jeg nok ikke lige regne med at turbostrikke også. Lige nu. Mon ikke den skal med i toget i løbet af næste uge?

I had plenty of plans. I needed to finish a sock, and THEN I would start this one for a Christmas present!
But really. By now, I have half a sock, so I guess I'll finish that one, but the sweater won't be knitted right now. No matter how fast I could knit! I guess it would help if it join me on the train next week!

4 kommentarer:

  1. Pyh, saa er jeg ikke den eneste. Planlaegger altid mere end jeg kan naa. Hyg dig med familien.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var virkelig hyggeligt! Strømperne blev færdige og sweateren kom i gang.

      Slet
  2. Ja, det er ikke nemt at nå det hele....

    SvarSlet
    Svar
    1. Gad godt have et ekstra sæt arme......

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails