lørdag den 9. april 2016

Livet / Life

Man ved, man ikke er nok hjemme, når det kommer som en stor overraskelse at ens kaktus "pludselig" ser sådan her ud.
Jeg har haft de der bæster en gang før - det tog en krig at få dem væk! Denne gang gider jeg ikke. Næh, satser på en aflægger fra min veninde. Det er nemlig ikke en hvilken som helst kaktus! Den første fik jeg fra min fars moster. Den havde virkelig mange aflæggere, og denne her er så et par generationer yngre.
Forhåbentlig kunne den næste kaktus så blive en der gider blomstre?

You know you haven't been home enough, when it really surprises you that a cactus "suddenly" looks like this.
I've had these creeps once before - took forever to get rid of them! This time I really don't care. I would rather have a younger one from my friend. This is not just any cactus, you know! The first one was handed down from my father's aunt. It got a lot of babies, and this very cactus is a couple of generations younger.
Hopefully, the next cactus will have flowers?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails