mandag den 24. oktober 2016

Rejse / Travel

Det var en udmærket rejse i går. Jeg kom igennem lufthavnen på rekordfart (11 minutter fra jeg stod af metroen til jeg var gennem sikkerhedskontrol!) og strikkede HELE vejen på flyveturen. De sidste 4 timer ren stædighed. Men færdig blev det, billedet, og nu er der så bare et "par" ender som skal hæftes, inden min nevø kan få den med hjem onsdag.

It was a fine travel yesterday. I got through the airport in record speed (11 minutes from leaving the metro until I was through security!) and knitted ALL the way on the plane. The last 4 hours of knitting was out of pure stubbornness. But it got done, the picture, and now I just have a "few" ends to sew in, before my nephew can take it home on Wednesday.
Det var lidt svært at finde hinanden i Orlando lufthavn, men til sidst lykkedes det. Min nevø har været så spændt, at han nærmest har hoppet rundt de sidste dage og har haft svært ved at sove, og jeg tror næsten jeg glæder mig lige så meget til et par dage i Disneyworld med ham og min søster!

It was a bit difficult finding each other in the Orlando airport, but finally, we succeeded. My nephew has been extremely excited and has literally been jumping around for the last couple of days and had trouble sleeping, and I am almost as excited. It will be so much fun in Disneyworld with him and my sister!
I får også lige et billede af dyret forfra. Synes det er lykkedes meget godt!

Here is a photo of the knitted picture. I do think I succeeded quite well!

6 kommentarer:

  1. Sikke et fint motiv, ender er ikke et problem de skal jo blot hæftes...

    SvarSlet
  2. The sweater is fabulous!

    Have fun at DisneyWorld! I remember being excited just like your nephew when visiting Disneyland in California. I was six the first time I went and it was just amazing.

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you, Dorina! I thought about you when in transit at Newark's. It's been a long time! I hope you are good.

      Slet
  3. Wow, den bliver flot, den sweater!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Jeg er selv ret godt tilfreds med den!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails