fredag den 14. juli 2017

Han har vel 2 fødder / I guess he has 2 feet

Strømperne til min ældste nevø er halvvejs. Det går ALT for langsomt, for han har faktisk fødselsdag på mandag!
Men både strømperne og jeg kunne godt have brug for at se nogle film så de kan blive færdige. Det ville være rart at sidde og sumpe en halv dag, men jeg er virkelig dårlig til at få det gjort.....

The socks for my oldest nephew are halfway there. It's FAR too slow, since his birthday is already Monday!
Both the socks and I would benefit from watching some movies and finish them. It would be nice sitting around doing nothing for half a day, but I'm really bad at doing just that......
Skabet er så til gengæld færdigt! Det tog virkelig lang tid med den sidste dør, for jeg havde så svært ved at sætte den op. Naboen kunne ikke hjælpe, men heldigvis fandt jeg ud af det selv.
Ih, det bliver dejligt at få tingene på plads! Soveværelset er også blevet ret hyggeligt, så det er skønt.

The closet is done! It took like forever finishing the second door, since I had a hard time putting it on the closet. My neighbor couldn't help, but fortunately, I figured it out myself.
It's going to be great having everything in order again! The bedroom turned out quite nice in the end.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails