tirsdag den 4. juli 2017

Så langt jeg kom / As far as I got

Den næste Bella er "færdig". Der er ihvertfald ikke mere garn! Den er formentlig også for lille, men der kommer vel en anden pige forbi på et tidspunkt som kan bruge en trøje.
Det sidste ærme er 2 pinde kortere end det første, og blev lukket af med opslagnings-enden. Så der er VIRKELIG ikke mere garn.....
Når jeg kommer hjem, må jeg lige finde ud af hvordan kanterne skal laves. Det skal såmænd nok blive en fin, anvendelig trøje, mon ikke?

The Bella is "finished". There is no more yarn! It's probably a bit too small, but I guess I'll meet a little girl some time in need of a cardigan.
The last sleeve is 2 rows shorter than the first one, and was cast off using the cast-on end of yarn. So I REALLY used all the yarn.....
When I get back home, I'll find out how the edges will be made. I'm sure this will turn into a pretty, usable cardigan anyway.

2 kommentarer:

  1. Den er blevet rigtig fin. Hvis du får problemer med at finde egnet garn til kanterne, kunne du jo overveje at trævle ærmerne op og lave dem korte og bruge garnet derfra. Trøjen er også meget anvendelig med korte ærmer, ved jeg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret. Det er bestemt en mulighed! Nu vil jeg lige komme hjem og se efter om jeg har noget jeg kan bruge derhjemme.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails