fredag den 22. marts 2019

Wollmeise coming up

Jeg er endelig kommet i gang med den lille babytrøje i wollmeise. Da jeg endelig skulle starte, havde jeg ikke taget mønsteret med, men så brugte jeg et andet mønster. Det vigtigste var, at jeg ville have en raglan-trøje strikket oppefra.
Der er kommet en turkis kontrastkant øverst, og derefter har jeg tænkt at striberne kommer under ærmegabene.
Jeg tror, det bliver udmærket.

I finally started the little wollmeise baby cardigan. Once I was going to start, I forgot to bring the pattern, but then I found another one to use. The most important stuff was that I wanted to have a raglan-cardigan knit top-down.
I started with a very tiny stripe of blue at the top, and I plan the rest of the stripes to start under the sleeves.
I do think it will turn out well.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails