søndag den 11. august 2019

Næste store projekt / Next big project

Min søsters ældste fik ingen ny sweater sidste år. Så denne vinter er det hans tur. Han sad pænt og kiggede mine medbragte bøger igennem, sidst jeg så ham, og så bestemte han sig så for at han gerne ville have en kombination af de her to.
Vævestrik nederst og mønsteret fra herresweateren øverst. Det skulle jo nok kunne blive pænt!

My sister's oldest son did not get a new sweater last year. So this winter, it's his turn. He very nicely sat looking through all my books last time we met, and then he decided on a combination of these two patterns.
The mosaic pattern at the bottom, and the pattern from the men's sweater on top. I do think this can be really nice!
Jeg bestemte mig for Arwetta - det er jo så blødt og vaskbart, og der er så dejligt mange farver. Han valgte de her to, og jeg købte så på tilbud hos Garnværkstedet.
(Det er godt nok herligt sådan at skulle hente en pakke fuld af garn!)
Så nu ligger det så lige og venter lidt til jeg går i gang. Så er der vist også noget at strikke på hele efteråret!

I decided on Arwetta - it's so soft and washable, and there are so many colors to choose from. He picked these two, and I found a good offer at Garnværkstedet.
(It's really wonderful having to pick up a package filled with yarn!)
So now it can wait a bit until I start. I think this will keep me occupied all fall!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails